zondag 26 juni 2011

Wedstrijdloos weekend

Het was wel even balen afgelopen dagen. Geen Rohren, geen Vaals-Venlo, beide wedstrijden waarop ik me verheugd had. Jammer genoeg was het waarschijnlijk de bergtraining van afgelopen dinsdag die me een verrekking van mijn buikspier heeft opgeleverd. En dat is vervelend als je bergop kracht moet zetten. Daarbij kwam nog een verkoudheid en was ik alles behalve fit. Dus pas op de plaats en maar eens overslaan. Nadat ik 3 dagen niet gelopen heb, heb ik gisteren en vandaag maar een paar vlakke duurlopen gedaan en die gaven toch weer een goed gevoel. Komende vrijdag wil ik in ieder geval de vlakke 5 doen van de Meander Zomeravondloop en als het even kan de mooie Bemels Beste Boeren Bergloop a.s. zondag. De Brunssummerheide is voorlopig even verboden terrein voor mij.