zondag 3 december 2006

3/12 24e Sjef van Ooyen Kapellerbosloop

Ondanks het feit dat ik dacht dat het niks zou worden (keelpijn, grieperig), toch een prima tijd neergezet. Het blijft een kl.. zwaar parcours. Na de start liep ik meteen al bij Roger Smeets, maar dat duurde maar even. Het eerste rondje gaan we, zoals gewoonlijk, namelijk nog vol enthousiasme er tegenaan, om even later bij het kapelletje te horen te krijgen dat je er nog fris uitziet. Ze moesten eens weten. Bij het tweede rondje komt John Born mij voorbij en blijft de rest van de rit ook voor me. Hij had zeker nog wat goed te maken...... Tja, krijg je als je van die verhalen in het clubblaadje schrijft. Begin van het derde rondje komt Jan Schwanen voorbij en slaat een gat. Derde keer de kapel in zicht en nog leukere opmerkingen..... nog maar een rondje. Vierde ronde gaat in en ik zie Jan Schwanen terugzakken. Ik probeer het gat dicht te lopen en dat lukt redelijk, als die kl.... berg er nou maar niet was. Het gevecht in de berg ga ik maar niet met Jan aan, want ik weet dat ik me dan kapot loop. Kijken of het op de laatste 300 vlakke meters nog lukt. Helaas..... John, Jan proficiat.
Klik hier voor de wedstrijdanalyse.


Geen opmerkingen: