zondag 17 december 2006

17/12 44e Winterlauf Aachen

Om maar met de deur in huis te vallen, het ging niet zoals het moest, dus moest het maar zoals het ging. Ik had dan ook deze keer mijn dag niet. Vanaf de start merkte ik al aan mijn ademhaling dat het een zware wedstrijd zou worden. Hoewel het weerbericht voor vandaag er goed uit zag, dankzij Claudia Kleinert, was het aan de start behoorlijk (nat)koud. Normaliter heb ik daar niet zo'n problemen mee, maar de plotselinge temperatuurdaling, net onder de 2 graden aan de start, is dan toch even wennen. Het was gelukkig de hele wedstrijd droog, maar er stond een behoorlijk schrale ZW-wind. Op de open stukken is het daarom werken geblazen. Met de eindtijd van 1:19 werd ik toch nog 220e van de 2169 deelnemers. En toen ik thuis kwam, was de kerstboom klaar.....

2 opmerkingen:

de Loopsjoon zei

Herm , je weet toch dat het doel om met deze dag te lopen is , dat we zelf niet de kerstboom hoeven op te zetten.
Grusz Cor

Herman zei

Ik wist dat er iets was...maar kwam er niet meer op.