vrijdag 22 juni 2007

Stressfractuur

Na de wedstrijd vorige week zaterdag in Herzogenrath, heb ik tot nu toe nog geen meter kunnen lopen. Zelfs bij gewoon lopen en het intrappen van de koppeling in de auto merk ik dat ik beslist niet op mijn voorvoet kan landen op dit moment. We zijn dus maar eens gaan goegelen en daar kwam ik een blessureartikel tegen dat aangeeft dat er mogelijk een stressfractuur, ook wel marsfractuur, zou kunnen zitten. Het artikel beschrijft vrij nauwkeurig het klachtenbeeld dat ik op dit moment heb.
Ik had al een tijdje last van een drukkende zeurende pijn onder mijn linker voorvoet, maar nadat ik zaterdag ook nog omzwikte op de laatste 100 m voor de finish, was een normale looppas enkele dagen niet mogelijk. Inmiddels gaat het weer wat beter nadat ik iedere dag flink gemasseerd en gesmeerd heb en wisselbaden met de douchestraal heb genomen. Ik hoop dat ik komende week weer eens rustig kan beginnen en ga dan zeker voorlopig even op zachte ondergrond lopen. Jullie zullen me de komende tijd wel wat vaker als fotograaf tegenkomen denk ik.