vrijdag 29 juni 2007

Hoera! Voet doet het weer.....

*** 01/07 ***
Vandaag lekker uitgeslapen en na het ontbijt rond het middaguur maar een rustige duurloop van ruim een uur. Gisterenavond had ik namelijk een 40-jarig huwelijksfeestje in Übach-Palenberg en daar werd weer eens op een ouwerwetse familiaire wijze gezellig gekletst, gedronken en gegeten. Over het lopen hebben we het helemaal niet gehad en vooral ook niet over blessures. Wel had ik genoeg isostar gedronken met een wit schuimkraagje, dus redenen genoeg om vanmiddag de loopschoenen aan te trekken. Het ging redelijk, maar het was ook behoorlijk warm in de middagzon. Het afwikkelen van de linkervoet gaat nog niet zoals het moet, maar er zit schot in de zaak.
*** 29/06 ***
Of het kwam doordat Nederland vandaag Veteranendag vierde weet ik niet, maar sinds vandaag doet mijn voet het weer. Tijdens een korte duurloop van 10 km. in een lekker tempo, net onder de 5 min/km, bespeurde ik nog nauwelijks pijn. Nu nog even de rust bewaren en dan kan volgende week weer eens rustig opgebouwd worden.