vrijdag 16 oktober 2009

8/11 Marathon nr. 40?

Dubben, dubben, dubben. Wat doe ik voordat de lange wintermaanden aanbreken? Na de voor mij redelijk succesvolle Eindhoven Marathon vorige week, had ik in eerste instantie zoiets van... de rest van het jaar lekker wat uithobbelen. Toch speelde het door mijn hoofd Battice of Rursee 16,5 km. Als nou dat vervelende getal 39 er niet was en ik v.w.b. duurlopen eigenlijk niets meer hoef te doen, dan zou ik er dus nog eentje kunnen meepikken dit jaar. Bovendien is 1 maand op het gelijke aantal Marathons staan als Albert, lang genoeg. Zo kwam het besluit vandaag om me dus maar aan te melden voor zondag 8 november en ga ik dus proberen de 40 vol te maken. Voor mij wordt het de vijfde keer in successie dat ik deelneem aan deze mooie landschapsmarathon. De voorgaande keren heb ik hier altijd heerlijk ontspannen kunnen lopen zonder enige tijdsdruk. Dat is ook nu de insteek en wordt het, als het weer een beetje meespeelt, hopelijk weer genieten van de prachtige herfstkleuren rondom de Rursee.