zondag 18 januari 2009

18/1 Annendaalloop - missie geslaagd...

De 23e Annendaalloop mag ik weer op mijn lijstje erbij zetten. Ook deze keer kon ik weer onder de 1:30 blijven en was het voor mij de elfde keer dat ik hier deelnam. Ondanks de credietcrisis wisten weer heel wat STB-ers de weg naar Posterholt te vinden en was zo ongeveer de hele wedstrijdafdeling van STB hier te vinden. Afgezien van de gezelligheid en de op zich goed georganiseerde wedstrijd, had de organisatie volgens mij wel last van de stijgende kosten, want de traditionele tombola was er dit jaar niet meer. Ook een stappenteller voor de deelnemers als herinnering, vindt ik nogal beneden de maat en niet erg origineel.
De volgende uitdaging wordt de Insellauf zu Grafenwerth bij Königswinter. Een ultravlakke 15 km die ik ga proberen onder het uur te lopen.