donderdag 6 september 2007

9/9 de 18 km van Münster

Veel valt er niet te vertellen, want van de 42 km. punten heb ik maar 18 gezien. Het wilde gewoon niet en waaraan het lag weet ik ook niet. De vorm was goed, behalve vandaag. De eerste 5 gingen in de geplande 22 min., maar bij 10 km was het al een minuut langzamer. Bij 15 km. begon ik al spierpijn te krijgen, wat normaal pas bij 30-35 km. begint. Dus bij 18 km heb ik de pijp maar aan Maarten gegeven en ben ik terug naar het hotel gelopen. Om 11:00 u. was ik al gereed met douchen en ben ik naar de Marathon gaan kijken en heb Pierre en Albert uitstekend zien finishen. Het wordt tijd dat ze voor iedere marathon die je loopt, een jaar extra VUT gaan invoeren, dan krijg ik tenminste ook wat meer tijd om extra te trainen. Voor de rest was het een leuk weekendje uit. Ik ga maar gewoon voor de Rursee Marathon en dan zien we wel weer.