zaterdag 30 mei 2009

30/5 Deskundige behandeling massagepraktijk Bodyline

Na een periode van ca. 7 weken komt er gelukkig weer soepelheid in mijn rechterbeen. Dankzij de deskundige, maar vooral ook toegewijde, behandelingen door Anja van massagepraktijk Bodyline is mijn liesblessure nagenoeg verdwenen. De correctie van mijn SI-gewricht en de intensieve behandelingen in mijn rechter bovenbeen (adductor en peesblad) vallen niet onder de noemer ontspanningsmassage, maar zijn zeer doeltreffend geweest. De spierkracht is hierdoor weer aanzienlijk toegenomen en bij trainingen op heuvelachtig terrein is dit vooral goed merkbaar. Ook de ophoping van nogal wat afvalstoffen is er goed uitgehaald de afgelopen week. Al met al een prima resultaat in deze relatief korte periode. Ik wil hierbij dan ook massagepraktijk Bodyline van harte aanbevelen.