woensdag 23 april 2008

23/4 Een raadseltje....

Wat hebben deze afbeeldingen met elkaar te maken?












De oplossing hoeft niet meer te wachten, want het feestje Madrid is voor mij helaas over en uit. Woensdagavond nog even een korte rustige duurloop werd mij fataal. Met notabene een Duitse Mercedes kwam ik in botsing en lag dus op de grond voor ik het wist. Aanvankelijk dacht ik dat wel meeviel en ben gewoon doorgelopen. 's Nachts dan toch hevige pijn aan mijn linkerpols en 's morgens maar meteen naar de huisarts en vervolgens naar het ziekenhuis. 4 Fotos gemaakt en toen gips erom. Over vier weken terug en dan zien we wel weer. Espana adé!

En ieder nadeel hebt ook weer zijn voordeel zei ooit eens een bekende voetballer geloof ik.


Deze steun van de collega's en loopkameraden geven me dan ook weer goede hoop. Dus heb ik ook maar meteen een najaarsmarathon gepland. Die gaat op 12 oktober naar München. Het wordt dan wel opletten op de weg voor die BMW-rijders!


Het schema voor München is ook al klaar.