maandag 18 februari 2008

cep(r) - Running Socks

Ik moet bekennen dat ik eigenlijk nogal sceptisch ben tegenover al die nieuwe modetrends bij onze hardloophobby. Modieuze, kleurrijke sportschoenen spreken mij niet aan en ook al die trendy kleuren bij sportkleding hoeven voor mij niet zo, evenals de welbekende neuspleisters. De laatste tijd zie ik in toenemende mate de compressiekousen voor lopers en heb me hier toch maar eens in verdiept. Goed, ze zijn nog niet op recept te krijgen voor 50+ en ook de Medireva heeft ze nog niet. Bij www.laufcampus.de las ik echter een stukje over de CEP(R) Compressiekous en heb me toch maar eens laten overhalen en heb een paar besteld. Ik gebruik ze nu ruim een week, natuurlijk onder de lange broek, en moet zeggen dat mijn vooroordelen al flink zijn weggenomen. De eerste keer had ik na de training het gevoel alsof mijn kuiten niet hadden gelopen. Nu maar eens afwachten hoe deze sokken zich bij de lange duurlopen gaan bewijzen.
Hier de link voor verdere informatie