zondag 27 januari 2008

27/1 Verrassing

Vanochtend vond op het ontmoetingscentrum Schrieversheide een trainingsloop plaats in het kader van de voorbereiding op de Rotterdam Marathon, beter bekend als Road to Rotterdam en georganiseerd door de Parellooprunners. Eerder deze week had ik al van Antoinette Stöcker een mail ontvangen met het verzoek om hierbij aanwezig te zijn, want men had een verrassing voor me. Omdat ik had ingeschreven voor de 1e Parkstad Halve Marathon die dit jaar onderdeel uitmaakt van de Parelloop, ben ik nu reeds in de prijzen gevallen, want ik ben zowaar de eerste inschrijver. Uit handen van Antoinette mocht ik dan ook het eerste Parelloop T-shirt 2008, met speciale opdruk "eerste inschrijver" ontvangen. Een waar collectorsitem dus. Nu maar hopen dat op 6 april ook iedereen achter mij blijft.
En omdat ik toch al aanwezig was heb ik meteen maar een duurloop van 20 km. mee gedaan. Dat beviel ook prima want er werd aardig doorgelopen.

Geen opmerkingen: