zondag 29 juli 2007

29/7 Training op locatie Gulpen

Vandaag stond weer een traditionele Training op Locatie op de planning van STB. Omdat ik vorige week zondag ook al verstek heb laten gaan, moest ik vandaag toch vroeg het bed uit. Toen ik het raam uitkeek dacht ik "zou ik toch maar niet...." Nee, dus toch maar. Ditmaal was ons vertrekpunt de Gulpenerberg, waar we onze autos parkeerden. Ondanks het slechte weer en het zware parcours werd de training weer goed bezocht. Hoe krijgt die John Hendrix dat voor elkaar, er zijn toch zeker leukere hobbys? Maar goed, na twee uur hadden we toch allen ons doel bereikt en zat er weer een duurloop op door het Limburgse heuvellandschap. Kijk hier voor meer info over de route.
Voor de komende tijd staan nog een aantal loopjes gepland, w.o. de Monschau Marathon en de Monte Sophia. Deze zal ik voornamelijk lopen met de insteek van een duurlooptraining als voorbereiding op de Münster Marathon op 9 september. Voordeel is dat je op deze manier gebruik kunt maken van goed georganiseerde evenementen en een leuke sfeer. Maakt het leven van een loper net iets aangenamer.