donderdag 31 december 2009

31/12 35. Silvesterlauf Wegberg

Het was maar omdat ik deze wedstrijd gepland had als afsluiting van het wedstrijdjaar 2009. Met natte, koude omstandigheden was deze 5 km wedstrijd eigenlijk 4,9 km te lang voor vandaag. Ik had er dus helemaal geen zin in. Maar goed, toch maar gelopen en na de lange duurloop van gisteren toch wel wat stijfjes onder deze winterse omstandigheden. Om in te lopen had ik ook al helemaal geen zin. De eindtijd 20:43 was daarom voldoende, maar had voor mij vrij weinig waarde. De start was om 14:00 u. en na de finish zat ik om 14:30 alweer in de auto, aanjager aan op 25 gr. en met 160 km/h naar huis, warm bad en toen maar naar de STB om wat sprit te tanken. Het jaar zit er op en we gaan 2 januari weer gewoon verder, maar dan om te genieten van een looptraining langs de Geul bij de Silvester-Marathon.